לימודי תיווך נדלן – המלצות על לימודים במקומות המובילים בארץ

שוק הנדל"ן בארץ שוקק חיים ומי שיודעים לנצל הזדמנויות יכולים לפתח לעצמם קריירות מפוארות כבעלי מקצועות בתחום. בין היתר ישנה דרישה עירה לקבלנים ובעלי מקצוע מתחום הבנייה כמו גם לבעלי מקצועות חופשיים כגון אדריכלים, מהנדסי בניין, עורכי דין המתמחים בתחום המקרקעין, שמאי מקרקעין וכמובן גם מתווכי נדל"ן. אם גם אתם נמשכים אל הקסם של תחום הנדל"ן ואם אתם מרגישים שיש לכם את תכונות האופי הדרושות כדי להצליח כמתווכי נדל"ן, צעד ראשון נבון יהיה רכישת ידע תוך השתתפות בקורס בסיסי או מסלול לימוד רחב היקף עוד יותר.

בממוצע, לימודי תיווך נדל"ן פרושים על פני כ- 80 שעות אקדמיות ובסופם, כל עוד התמדתם ולמדתם ברצינות, לא רק תקבלו תעודת סיום מטעם המכללה בה בחרתם אלא גם תהיו מוכנים לגשת למבחן של משרד המשפטים, מבחן שצריך לעבור כדי לקבל רישיון לעסוק באופן רשמי וחוקי בתיווך נדל"ן בישראל.
בארץ ישנן מכללות רבות המציעות מסלול לימודי תיווך נדל"ן. לפניכם 4 דוגמאות שיסייעו לכם להבין מה מצפה למי שמחליטים לעשות צעד ראשון אל עתיד רב פוטנציאל בתחום זה.

מכללות בפריסה ארצית
כאמור, תחום הנדל"ן בארץ לוהט מזה למעלה מעשור ולכן אין פלא שקיימות מכללות המתמחות בתחום הנדל"ן ולהן שלוחות במקומות מרכזיים בכמה אזורים בארץ. אחת המובילות שבמכללות גדולות אלא היא המכללה העסקית של התאגדות העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. למכללה זו שלוחות ברמת גן, אשקלון, ירושלים ורחובות. חברת רימקס, ענקית תיווך הנדל"ן העולמית, מציעה גם היא לימודי תיווך נדל"ן במקומות רבים ברחבי הארץ, כך גם רשת אנגלו–סכסון (אימפריית תיווך נדל"ן ישראלית) ועוד.

מכללות מקומיות
בכמה ערים בארץ פועלות מכללות מקומיות המתמחות בלימודי תיווך נדל"ן באופן בלעדי או במקביל לקורסים נוספים כגון שמאות נדל"ן, ייעוץ משכנתאות, ניהול נדל"ן, יזמות נדל"ן ועוד. בתל אביב ניתן להשלים לימודי תיווך נדל"ן בתוך שלושה – ארבעה חודשים במכללת "בית ספר נדל"ן חכם", מכללה זו לא רק מכינה אתכם למבחן של משרד המשפטים אלא גם מעניקה כלים מעשיים להשתלבות מהירה ומוצלחת בעבודה במשרדי תיווך נדל"ן מובילים. מכללות מקומיות נוספות הן בית הספר הגבוה לנדל"ן בחדרה, מכללת בילדינג בקיבוץ געש, מכללת פאזל תקשורת בירושלים, המכללה האזורית אשקלון (היחידה ללימודי חוץ), המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן ועוד.

לימודי תיווך נדל"ן במכללה דוגמת אלא שצוינו לעיל יעלו לכם כ – 3,000 שקלים וניתן להשלים אותם אפילו בתוך חודשיים (אם לומדים באופן אינטנסיבי) או לפרוש את ההכשרה שלכם על פני חצי שנה ואף יותר. אין דרישות מוקדמות להשתתפות בלימודים (לא צריך תואר ראשון ואפילו לא תעודת בגרות), חשוב שהלימודים יכינו אתכם היטב למבחן מטעם משרד המשפטים כדי שתוכלו לעבור אותו, לקבל רישיון ולהתחיל לעבוד, להרוויח ולצבור ניסיון מעשי.

צור עימנו קשר

נשמח לייעץ לך ולחבר אותך לאחד המומחים שלנו בתחום הנדל״ן